Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Robotizované pracoviště pro manipulaci s dílci a součástkami
Stief, Tomáš ; Kočiš, Petr (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Teoretická část bakalářské práce se zabývá návrhem uspořádání automatizovaného robotizovaného pracoviště pro manipulaci s tělesy vysokotlakých vstřikovacích čerpadel. Dále na realizaci a následné návratnosti investice. V bakalářské práci je také nastíněn princip vstřikovacího systému Common - Rail a jeho použití v moderních vznětových motorech. V praktické části bakalářské práce je následně řešen mechanický stoper paletek s tělesy čerpadel a automatický překladač blistrů.
Možnosti využití nekonvenční technologie vodního paprsku ve strojírenské firmě
Strnad, Pavel ; Osička, Karel (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Posouzení využití technologie obrábění materiálu nekonvenční metodou řezání pomocí abrazivního vodního paprsku v prostředí strojírenské firmy. Možnosti využití této technologie s ohledem na její technologické možnosti a limity. Předvedení základních vlastností a chování této metody při řezání na vzorcích z korozivzdorné oceli. Posouzení a rozbor provedených zkoušek.
Vysokotlaké vstřikovací systémy
Bernátek, Vojtěch ; Řehák, Kamil (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na vysokotlaké vstřikovací systémy. Uvádí některé typy naftových i benzínových palivových systémů. Jsou zde uvedeny výhody a nevýhody daných systémů a jejich základní konstrukční rozbor.
Fosfátové konverzní povlaky
Ševčíková, Barbora ; Trčka,, Josef (oponent) ; Zmrzlý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je studium vlivu struktury fosfátového povlaku na mechanické vlastnosti šroubového spojení. Teoretická část se zabývá popisem konvenčního procesu fosfátování a je následována rozborem současných poznatků technologie fosfátování. Experimenty jsou prováděny na šroubových ventilech, montovaných do dieselového vysokotlakého čerpadla společnosti Bosch Diesel s.r.o., z nelegované uhlíkové oceli. K samotnému zkoumání vlivu struktury na těsnost spoje bylo připraveno dvanáct druhů fosfátových povlaků lišících se vždy jedním parametrem fosfatizačního procesu. Sledovanými parametry, rozhodujícími o struktuře povlaku, jsou – druh fosfatizační a aktivační lázně, její koncentrace a teplota a doba ponoru vzorku do lázně. Těsnost spoje je zkoumána během simulovaného montážního procesu utahováním na definovaný úhel za současného měření momentu a oblasti trvalého přetvoření materiálu. Připravené vrstvy jsou charakterizovány stanovením plošné hmotnosti a z hlediska struktury pozorováním elektronovým mikroskopem.
Vstřikovací systém s tlakovým zásobníkem pro pohonné jednotky osobních automobilů
Vorálek, Jan ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na vstřikovací systém Common Rail pro pohonné jednotky osobních automobilů. Uvedeny v ní jsou jednotlivé komponenty systému, jejich rozdělení, princip jejich funkce a ovládání. Dále jsou v práci popsány nejčastější poruchy systému a jeho užití u konkrétních pohonných jednotek.
Návrh zařízení pro nasazování o-kroužků na přepadový ventil vstřikovacího čerpadla
Matula, David ; Beran, Martin (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problémem navlékání o-kroužků na přepadový ventil vstřikovacího čerpadla CP4. Práce byla zpracována pro firmu Bosch Diesel s.r.o. v Jihlavě. V práci je nejprve uvedeno představení firmy a jejich produktů. V další části práce je provedena analýza současného stavu pracoviště. Následuje průzkum trhu v oblasti automatizovaného navlékání o-kroužků. Tento průzkum posloužil jako inspirace při konstrukci navlékací hlavy. Zkonstruovaná hlava byla vyrobena a otestována na testovacím pracovišti. Po otestování hlavy bylo vypracováno několik variant výsledné stanice navlékání o-kroužků. K výběru nejvhodnější varianty bylo použito multikriteriální metody. K vítězné variantě je vypracován konstrukční koncept pracoviště. Výsledný koncept byl hodnocen z ekonomického i technického hlediska.
Vysokotlaké vstřikovací systémy
Bernátek, Vojtěch ; Řehák, Kamil (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na vysokotlaké vstřikovací systémy. Uvádí některé typy naftových i benzínových palivových systémů. Jsou zde uvedeny výhody a nevýhody daných systémů a jejich základní konstrukční rozbor.
Aplikace vysokotlakého palivového systému na vznětový motor
Ševčík, Ondřej ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl vytvořit návrh nového konstrukčního řešení vysokotlakého palivového systému pro vznětový motor. Návrh se odvíjel od požadavků zadavatele, tedy společnosti Zetor. Byl vybrán palivový systém Common Rail od firmy Bosch. Dílčím úkolem bylo vytipování vhodných komponent nízkotlaké části, konstrukční návrh odpadního systému paliva a vysokotlakého vstřikovacího potrubí včetně uchycení vstřikovače. Vzhledem k použitým vstřikovačům bylo nutností navrhnout nové ventilové víko hlavy válců a systém přívodu vodičů z vnější strany motoru ke vstřikovačům. Práce je zejména soustředěna na konstrukční návrh uchycení vstřikovače. Vstřikovač je uchycen šroubovým spojem, jehož součásti šroub a třmen vstřikovače jsou podrobeny analytickým výpočtům. Třmen vstřikovače je navíc analyzován pomocí metody konečných prvků s ohledem na jeho únavovou životnost. Nakonec je zpracována výkresová dokumentace.
Úprava hydraulické části plunžrového čerpadla na vyšší tlaky
Dvořák, Petr ; Klas, Roman (oponent) ; Habán, Vladimír (vedoucí práce)
První část diplomové práce se zabývá hydrostatickými čerpadly obecně. Druhá část se zabývá již konkrétněji plunžrovými čerpadly s klikovým mechanismem. Ve třetí části jsou uvedeny základní vztahy pro výpočet plunžrového čerpadla s klikovým mechanismem. V poslední části je proveden pevnostní výpočet navrhnuté hydraulické části plunžrového čerpadla pomocí metody konečných prvků v programu ANSYS. Dále je zde vypočtena životnost šroubů. Na konci této části je proveden výpočet proudění v programu ANSYS Fluent v oblasti sacího ventilu.
Vývoj a perspektivy systému common rail
Gach, Jakub ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vstřikovací systém s vysokotlakým zásobníkem Common Rail. Popisuje počátky systému, jeho princip a funkci jednotlivých části systému. Zabývá se rovněž vývojem jednotlivých generací systému a jejich použití. Z práce vychází, že se jedná o jeden z nejlepších vstřikovacích systému současnosti, který splňuje všechny novodobé požadavky potřebné při konstrukci a návrhu vozidla.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.