|
Výběr a aplikace vhodné marketingové strategie nového podniku
Kramář, Jan ; Růžičková, Hana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se skládá z teoretické části, v níž se zabývá shromážděním potřebných informací o marketingu, trzích, metodách vnější a vnitřní analýzy podnikatelského prostředí a tvorbě marketingové strategie podniku. V praktické části je nejprve několika metodami zpracována analýza prostředí a následně na základě získaných informací navržena marketingová strategie nově vznikajícího podnikatelského subjektu v oblasti poskytování IT služeb.
|
|
Pokročilé techniky SPM měření elektrických vlastností materiálů
Kramář, Jan ; Konečný, Martin (oponent) ; Pavera, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh řešení techniky pro měření lokálních elektrických vlastností vzorku v kontaktním režimu mikroskopie atomárních sil. Rešeršní část popisuje nejvíce rozšířené techniky měření těchto elektrických vlastností spadajících do rastrovací sondové mikroskopie. K realizaci byla zvolena technika rastrovací odporová mikroskopie. Důležitou součástí této techniky jsou zesilovače proudu. Z tohoto důvodu jsou podrobně popsány operační zesilovače, jeho různá zapojení a následná implementace nového zesilovače na mikroskop. Zbylá část se věnuje popisu a přípravě vzorků, na kterých byla funkčnost zesilovače a techniky testována.
|
| |
|
Pokročilé techniky SPM měření elektrických vlastností materiálů
Kramář, Jan ; Konečný, Martin (oponent) ; Pavera, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh řešení techniky pro měření lokálních elektrických vlastností vzorku v kontaktním režimu mikroskopie atomárních sil. Rešeršní část popisuje nejvíce rozšířené techniky měření těchto elektrických vlastností spadajících do rastrovací sondové mikroskopie. K realizaci byla zvolena technika rastrovací odporová mikroskopie. Důležitou součástí této techniky jsou zesilovače proudu. Z tohoto důvodu jsou podrobně popsány operační zesilovače, jeho různá zapojení a následná implementace nového zesilovače na mikroskop. Zbylá část se věnuje popisu a přípravě vzorků, na kterých byla funkčnost zesilovače a techniky testována.
|
| |
| |
|
Výběr a aplikace vhodné marketingové strategie nového podniku
Kramář, Jan ; Růžičková, Hana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se skládá z teoretické části, v níž se zabývá shromážděním potřebných informací o marketingu, trzích, metodách vnější a vnitřní analýzy podnikatelského prostředí a tvorbě marketingové strategie podniku. V praktické části je nejprve několika metodami zpracována analýza prostředí a následně na základě získaných informací navržena marketingová strategie nově vznikajícího podnikatelského subjektu v oblasti poskytování IT služeb.
|
|
Analýza marketingové komunikace vybraných fotbalových klubů
Kramář, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je srovnání marketingové komunikace fotbalových klubů AC Sparta Praha a FC Viktoria Plzeň na základě modelu komunikačního mixu a návrh doporučení do budoucna. Teoretická část se zabývá modelem komunikačního mixu,jeho složkami a nástroji. Praktická část nejdříve analyzuje a pak srovnává marketingovou komunikaci AC Sparta Praha a FC Viktoria Plzeň. Závěr práce obsahuje vyhodnocení a doporučení pro jednotlivé fotbalové kluby.
|
| |