Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 77 záznamů.  začátekpředchozí66 - 75další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Software pro zpracování dat hlukoměru
Kříž, Petr ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Kurc, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá měřením a vyhodnocováním hluku. Jsou zde shrnuty základní pojmy akustiky a popsány metody měření a vyhodnocování hluku se zaměřením na nejistoty měření. Součástí práce je realizace softwaru v Matlabu pro zpracování dat hlukoměru NTi XL2 včetně praktických ukázek jeho použití.
Aplikace pro analýzu pohybů tenisového hráče
Kříž, Petr ; Beneš, Radek (oponent) ; Říha, Kamil (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá segmentací částí postavy tenisového hráče pro analýzu jeho pohybu. Byla využita knihovna OpenCV s programovacím jazykem C++. Použity byly techniky zpracování obrazu jako prahování, oddělení pozadí, hledání největší kontury, Haarova detekce, Kalmanova filtrace. Pro výpočet 3D souřadnic segmentovaných bodů byla použita technika lineární triangulace.
Didaktický program pro analýzu přechodných dějů
Kříž, Petr ; Murina, Milan (oponent) ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit didaktický program pro analýzu přechodných dějů v prostředí C++ Builderu. K dispozici máme předdefinovanou banku setrvačných obvodů, kterou lze libovolně měnit a rozšiřovat pomocí implementovaného editoru obvodů. Pokud chceme provést analýzu, tak si již pouze zvolíme libovolný obvod z nabízené palety a vložíme své hodnoty prvků RLC. Následně si určíme, jestli chceme znát “obraz” funkce F(p) impulsní nebo přechodové charakteristiky, nakonec stiskneme tlačítko “Potvrdit”. Program nám zobrazí hledaný “obraz” funkce F(p) a zároveň vypočítá “originál” funkce f(t) pomocí implementovaných Heavisideových vzorců. Tato funkce je vhodná pro zobrazení v čase, což nám program umožní. Velmi snadno vhodnou změnou časové osy poznáme, kdy dojde k ustálení přechodného děje a pomocí posuvného kříže přesně určíme, ve kterém čase se tak stalo a jaká hodnota přenosu, napětí či proudu v obvodu právě byla. Dosažené výsledky budeme mít možnost vytisknout.
Adaptivní kmitočtový filtr
Kříž, Petr ; Hájek, Karel (oponent) ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout filtr typu dolní propust 5. řádu s Butterworthovou aproximací v pásmu přeladitelnosti 10 – 100 kHz, pokud to bude možné, tak dosáhnout i vyšších mezních kmitočtů. Porovnat dva typické představitele kmitočtových filtrů kaskádní a nekaskádní syntézy z hlediska přesnosti aproximační funkce, citlivosti na tolerance hodnot prvků, počet prvků (hlavně OZ) a realizovatelnost, především možnost elektronického přelaďování v zadaném kmitočtovém pásmu. Na základě těchto podmínek bude vybrán jeden návrh, který bude realizován. Dále bude nutné zvážit možnosti elektronického přelaďování a vybrat pro něj vhodný prvek, navrhnout uživatelské řízení změny mezního kmitočtu fm pomocí klávesnice + LCD a řídicí aplikace na PC. Pro tento hardware bude naprogramován odpovídající řídicí software. Na závěr této práce bude zkonstruováno odpovídající zařízení, které splní výše uvedené požadavky a bude podrobeno laboratornímu měření, na kterém se ověří jeho funkce. Konstrukční náležitosti realizovaného zařízení jsou uvedeny v příloze na konci práce. Na CD jsou k dispozici veškeré materiály, které při diplomové práci vznikly nebo se jí bezprostředně týkají.
Radnice Brno – Sever
Kříž, Petr ; Pechman, Tomáš (oponent) ; Sochor, Jan (vedoucí práce)
Projekt se zabývá návrhem nové radnice v nově navržené urbanistické struktuře na místě chátrajícího areálu vojenských kasáren v Brně v Černých polích. Hmotu radnice odvozuje od navržené urbanistické struktury na exponovaném nároží řešeného území. Svým objemovým řešením vyjadřuje otevřenost a transparentnost budovy radnice, svým konstrukčním a materiálovým řešením vypovídá o společenské zodpovědnosti úřadu a jeho záměru jít příkladem.
Interaktivní oblek pro tanečníka a jeho použití
Kříž, Petr ; BURIAN, Vladimír (vedoucí práce) ; GREMLICOVÁ, Dorota (oponent)
Bakalářská práce se zabývá interaktivním kostýmem pro tanečníka. Vypracování zahrnuje historický vývoj a první postupy pro vyuţití interaktivity mezi tanečníkem a jeho kostýmem. Součást vývoje interaktivního kostýmu je také vývoj technologie. V tomto případě to jsou první pokusy s barevným nasvícením kostýmů, vyuţití projekce ?theatergraph? inteligentní textilie a digitálních médií. Rozbor kostýmu CrossX, je také obsahem mé práce, a to z důvodu dvouletého projektu Mr.CrossX, který vznikl ve spolupráci se studenty a profesory z ČVUT. Shrnuji zde vývoj technologických principů k zhotovení obleku, který si tanečník sám rozsvěcí, čímţ vzniká interakce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 77 záznamů.   začátekpředchozí66 - 75další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.