Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí47 - 56další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika ponikání v cestovním ruchu na Novém Zélandu
Čertíková, Romana ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Nový Zéland je vyspělou zemí, kde lze nejsnáze založit podnik a státem s překrásnými scenériemi a řadou ojedinělých přírodních, společenských, a sportovních atraktivit,které lákají čím dál více turistů. Cílem této práce je specifikovat podnikatelské prostředí a vývoj cestovního ruchu na Novém Zélandu. Vedlejším cílem práce je vytvoření případové studie na společnost Tourism Holdings Limited, která podniká na Novém Zélandu zejména v oblasti cestovního ruchu. Pro podrobnější prozkoumání podnikání společnosti je následně v druhé polovině případové studie vybrán jeden z podniků Tourism Holdings Limited, cestovní kancelář Kiwi Experience a srovnán s konkurencí Stray bus. Na základě tohoto srovnání je pak vytvořena SWOT analýza. Vnitřní atributy cestovní kanceláře Kiwi Experience jsou čerpány především z vypracovaného marketingového mixu podniku a vnější atributy podniku zejména z charakteristik teritoria Nového Zélandu a statistických dat zaznamenávajících vývoj cestovního ruchu na Novém Zélandu. Nový Zéland byl světovou bankou označen jako země s nejvhodnějšími podmínkami pro podnikání. Založit podnik lze na Novém Zélandu během jediného dne. Také ekonomika Nového Zélandu prochází pozitivním vývojem. V posledních letech byl zaznamenám růst HDP, pokles nezaměstnanosti, posílení novozélandského dolaru a stabilní vývoj míry inflace. Trend cestovního ruchu Nového Zélandu je také rostoucí. Počet příjezdů turistů na Nový Zéland v posledních třech letech roste a v porovnání s nejčetnějšími exporty se výdaje turistů v mezinárodním cestovním ruchu blíží hodnotě vyvážených mléčných výrobků z Nového Zélandu. Společnost Tourism Holdings Limited působí na trhu Nového Zélandu již třicátým druhým rokem a její hospodaření dosahuje svých cílů maximalizace zisku. Cestovní kancelář Kiwi Experience má řadu silných stránek, mezi které patří především dobré podnikatelské výsledky a specializace podniku na jeden segment zákazníků. Kiwi Experience by se měla zaměřit na svou negativní reputaci vyskytující se v některých recenzích na internetu a na zpřehlednění itineráře a mapy trasy jejich výletních autobusů. Příležitostí pro tento podnik je růst poptávky po jejích produktech respektive službách a příznivý vývoj příjezdů turistů na Nový Zéland. Cestovní kanceláři Kiwi Experience by mohlo uškodit například zesílení konkurence nebo zpomalení vývoje ekonomiky na Novém Zélandu. Analýza podnikání a cestovního ruchu i progresivní podnikatelské výsledky novozélandské společnosti Tourism Holdings Limited dokládají pozitivní trendy podnikání v cestovním ruchu na Novém Zélandu.
Návrh zájezdu se sportovně-tanečním zaměřením
Zapletalová, Aneta ; Kalábová, Markéta (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Bakalářská práce reaguje na charakteristiku současné doby. Jsme obklopeni moderními informačními technologiemi, vedeme hektický způsob života, jsou na nás kladeny vysoké nároky, ať už ze strany studované školy, zaměstnavatele či svého okolí. V takovém psychickém vypětí je důležitý odpočinek a relaxace. I přes značně rozšířenou nadváhu mezi obyvateli České republiky a sedavé zaměstnání upřednostňuje mnoho Čechů aktivní trávení volného času a sportovně orientované pobyty jsou na vzestupu. Cílem bakalářské práce je návrh pobytového zájezdu, jehož hlavní programovou náplň tvoří sportovní a taneční lekce. Program je doplněn o kulturně-poznávací výlety. Teoretická část uvádí do problematiky domácího cestovního ruchu, poté se zabývá problematikou zájezdové činnosti a analyzuje oblast sportu a tance. Zakončena je fakty o segmentaci trhu, která jsou při tvorbě a následném prodeji produktu nezbytná. Praktická část obsahuje dvě rozsáhlé kapitoly. První z nich vyhodnocuje uskutečněné dotazníkové šetření, a to jak slovně, tak za pomocí grafů. Získané výsledky posloužily jako podklad pro kapitolu následující, zabývající se samotným návrhem produktu cestovní kanceláře, který se snaží co nejlépe uspokojit přání a potřeby respondentů. Respondenti mohli vyjádřit své preference v rámci nabízených sportovních a tanečních lekcích, dále v otázce atraktivit, které by chtěli navštívit. Zjišťovány byly též požadavky na optimální délku zájezdu, včetně roční doby. Součástí praktické části je charakteristika CHKO Jeseníky jakožto místo realizace zájezdu. Navazují na ni informace o hotelu a poskytovaných službách, následovány podrobným popisem tanečních a sportovních lekcí a jiných aktivit během pobytu. Zájezd byl též vykalkulován a nechybí denní harmonogram pobytu. Přiloženy jsou mapy výletů v destinaci. Výsledky šetření prokázaly, že 83 % dotázaných by o takový zájezd mělo zájem, a proto by se některé z českých cestovních kanceláří vyplatilo nabízet takovýto produkt.
Trendy v shopping tourismu
Kupčíková, Tereza ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce definuje nákupní cestovní ruch a dále ho rozděluje dle druhu a forem. Zabývá se faktory, které ovlivňují nakupování jako motiv cesty a stanovuje předpoklady pro rozvoj nákupního cestovního ruchu. Práce dále pojednává o útratách účastníků cestovního ruchu a významu nákupů v destinacích. Závěrečná část práce analyzuje nákupní cestovní ruch v České republice z hlediska příjezdového cestovního ruchu. Poslední kapitoly se věnují přínosu nákupního cestovního ruchu a jeho budoucímu vývoji.
Nabídka zájezdů cestovních kanceláří v Praze se sportovním zaměřením
Vodičková, Denisa ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá nabídkou zájezdů cestovních kanceláří se sportovním zaměřením. První část se věnuje teoretickému vymezení problematiky, tj. cestovní ruch, sportovní cestovní ruch, cestovní kanceláře a tvorba produktu. V druhé části je vyhodnoceno dotazníkové šetření, které mělo za cíl zjistit preference a požadavky rezidentů na aktivní dovolenou. Dále je provedena podrobná analýza vybraných cestovních kanceláří v Praze a jejich následná komparace. V závěrečné kapitole je navržen vlastní sportovní zájezd pro cestovní kancelář, včetně kalkulace.
Tvorba zájezdu do vybrané destinace
Čermochová, Mia ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření dvou unikátních zájezdů do různých destinací Thajska na základě poptávky dvou klientů, kteří si přáli zůstat v anonymitě. Nejprve se proberou veškeré požadavky, které mají klienti na danou cestu a na základě nich se poté vytvoří zájezd na míru. V první části se vyberou a následně detailně popíšou destinace obsažené v zájezdu a služby. Poté se vytvoří podrobný program celého pobytu s částečným itinerářem, který bude sloužit informativně jak delegátovi, tak i klientům. Zohledněna bude i ekonomická stránka věci, ve které bude k dispozici podrobná kalkulace obou zájezdů. Kalkulace bude rozpočítána detailně včetně všech nákladů, přirážky cestovní kanceláře i daně z přidané hodnoty. Informace o cestě a konečnou cenu bude nutné po vytvoření opět zkonzultovat s klientem. Posledním bodem bude porovnání s konkurenčními nabídkami a zjištění, zda by vytvořený zájezd měl na trhu reálnou poptávku. Hlavním přínosem této práce je vytvoření dvou originálních zájezdů do velice oblíbeného turistického letoviska na míru dvěma konkrétním klientům.
Nabídka českých cestovních kanceláří do JV Asie
Le, Thu Hien ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří do oblasti JV Asie pomocí analýzy vybraných cestovních kanceláří a komparace jejich nabídek. V první kapitole jsou vymezeny pojmy důležité pro porozumění bakalářské práce. Ve druhé kapitole jsou charakterizovány vybrané cestovní kanceláře a jejich nabídka zájezdů do JV Asie. V poslední kapitole jsou pak shrnuty a porovnávány jednotlivé nabídky cestovních kanceláří dle vybraných kritérií.
Podnikatelský plán pro wellness hotel
Bučková, Lenka ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl charakterizovat situaci v oblasti wellness a následně zpracovat podnikatelský plán wellness hotelu. Důraz je kladen na zjištění povědomí veřejnosti o významu oboru wellness a zájem veřejnosti o zdravý životní styl. Práce se soustřeďuje na vlastní výzkum poptávky, na kterou navazuje vlastní podnikatelský plán. Zpracování tohoto záměru pomůže v rozhodování, zda by projekt wellness hotelu byl reálný.
Podnikatelský záměr - kavárna
Piskáčková, Iveta ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracovat podnikatelský plán kavárny. Teoretická část práce se věnuje náležitostem podnikatelského plánu, podnikání a kavárny jakožto formě stravovacího zařízení. V praktické části je na základě marketingové analýzy a odborné literatury vypracován podnikatelský záměr kavárny včetně finančního plánu. V závěru práce je vyhodnoceno, zda je kavárna realizovatelná. Práce může sloužit jako opora při realizací podnikatelské myšlenky.
Gastronomické trasy Prahou
Lampertová, Denisa ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá gastronomickými trasami Prahou zaměřené na českou a pražskou kuchyni. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku pojmů z oblasti cestovního ruchu, gastronomického cestovního ruchu a ocenění a ceny v gastronomii. Praktická část obsahuje charakteristiku české kuchyně, nynější pořadatele gastronomických tras v Praze a jejich komparace a statistiky týkající se stravovacích zařízení v hlavním městě Praze. Další částí je vypracování dvou gastronomických tras. Cílem této bakalářské práce bylo vypracovat dvě gastronomické trasy pro dva typy klientely a to pro turisty a gurmány. Byly stanoveny podmínky pro obě trasy a výběr podniků byl ovlivněn hodnocením veřejnosti a osobními zkušenostmi. Následně byla vypracována komparace těchto tras se stanovenými kritérii.
Itálie: ekonomický vývoj a trendy v cestovním ruchu
Remeš, Štěpán ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá ekonomikou Itálie a trendy v cestovním ruchu. Cílem práce je zhodnocení vývoje ekonomiky na základě analýzy klíčových ekonomických ukazatelů společně se zhodnocením situace a následným určením trendů v oblasti cestovního ruchu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První z nich patří teoretickému vymezení problematiky, ve druhé kapitole se pak autor věnuje analýze italské ekonomiky a jejímu postavení na mezinárodní scéně. Třetí kapitola se zabývá analýzou cestovního ruchu, jeho významem pro ekonomiku země či postavením na mezinárodním trhu cestovního ruchu. Na konci kapitoly jsou pak shrnuty trendy panující v oblasti cestovního ruchu. Poslední kapitola je věnována světové výstavě Expo, jež se v roce 2015 uskutečnila v Miláně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí47 - 56další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.