Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 596 záznamů.  začátekpředchozí303 - 312dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu společnosti
Zourek, Vojtěch ; Pyrochta,, Václav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na jednotlivé taktické marketingové nástroje, jež společně tvoří marketingový mix. Popisuje vztahy mezi produktem, cenou, distribucí a propagací. Práce obsahuje návrhy na zlepšení současného stavu marketingového mixu společnosti MIKROP ČEBÍN a.s., které vycházejí z teoretických poznatků a provedených analýz.
Návrh marketingového mixu rodinného penzionu
Najman, Zdenek ; Najmanová, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu korporace BioGinGo, s.r.o. První část se zaobírá vysvětlením teoretických pojmů a poznatků, které jsou nadále použity v praktické části bakalářské práce. Pro zhodnocení situační pozice korporace byly využity vybrané metody situační analýzy. Pomocí této analýzy budou odhaleny slabá místa korporace a následně pomocí vhodných nástrojů navrhnuta možná řešení. Tyto návrhy by měly zlepšit marketingový stav a obraz společnosti.
Motivační systém technicko–hospodářských zaměstnanců v konkrétní textilní společnosti
Škodová, Michaela ; Myšák, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá motivačním systémem technicko-hospodářských zaměstnanců zvolené textilní společnosti. Je zaměřena obzvláště na jejich odměňování. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi skupinou těchto zaměstnanců, kde jsou zjištěny možné problémy v jejich celkové motivaci či informovanosti. Výsledkem této analýzy je výstup v podobě návrhů, které přispějí k jejich spokojenosti, a tím k vyšší pracovní výkonnosti.
Marketingový mix vybraného hotelu
Brychta, Ladislav ; Pecková, Jarmila Hnidáková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současné situace vybraného hotelu, nacházejícího se uprostřed Masarykova okruhu v Brně. Na základě provedených analýz jsou stanoveny návrhy na zlepšení marketingového mixu hotelu. Při zpracování analýzy hotelu se vychází ze získaných teoretických poznatků. Podkladem pro zpracování návrhů na zlepšení marketingového mixu jsou poznatky, které jsou získané na základě uskutečněných analýz.
Marketingový plán pro zábavní park
Hudec, Martin ; Lubasová,, Alena (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový plán pro zábavní park Permonium®, které je otevřené veřejnosti od roku 2012. Práce popisuje inovační prvky, které budou sloužit ke zvýšení atraktivnosti parku a k nárůstu návštěvnosti. V rámci bakalářské práce byl vytvořen podrobný projekt v časovém horizontu tří let, který má docílit požadované expanze v turisticko-zábavním průmyslu.
Návrh marketingového mixu
Rašková, Tereza ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení současného marketingového mixu podniku, který prodává potřeby pro zvířata. Návrh vychází z teoretických poznatků a analýzy současné situace podniku, která zahrnuje i průzkum v oblasti prodeje potřeb pro psy. Návrh byl sestaven tak, aby byl pro podnik proveditelný.
Návrh marketingového mixu potravinářské společnosti
Mrkvová, Adéla ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh marketingového mixu potravinářské společnosti“ je analýza stávajícího marketingového mixu a poskytnutí návrhů na sestavení nového. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. V první z těchto kapitol jsou zpracovány teoretické podklady, týkající se marketingu a jednotlivých složek marketingového mixu. Další kapitola obsahuje obecné informace o společnosti Hamé s.r.o., která je přední českou potravinářskou společností a zpracování potřebných analýz. Na základě těchto analýz jsou v poslední z hlavních kapitol navržena doporučení pro zlepšení problematických oblastí marketingového mixu.
Návrh marketingového plánu
Havelka, Jakub ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového plánu pro nový internetový projekt. První kapitola vysvětluje základní pojmy marketingu, marketingového plánu a dále se zabývá marketingem na internetu. Druhá kapitola je zaměřena na analýzu současného stavu, vnitřního a vnějšího prostředí projektu a zabývá se také analýzou klíčových slov pro nový projekt. Na základě výsledků druhé kapitoly je v poslední kapitole práce formulován marketingový plán pro první rok fungování nového projektu s výhledem do dalších let.
Marketingový mix podniku
Koblerová, Eliška ; Bittnerová, Alice Hemerková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tématem závěrečné práce je „Marketingový mix podniku“. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teorii. Ve druhé kapitole je zpracovávána současná situace podniku pomocí marketingových analýz. Třetí kapitola se věnuje návrhům na řešení, které jsou vytvořené na základě získaných informací v předchozích kapitolách. Jedná se o návrhy na změny marketingového mixu.
Marketing Plan for Fitness ProGym
Kubík, Ján ; Láník, Klára (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
The aim of the bachelor thesis is to elaborate a marketing plan for Fitness ProGym, belonging to the Sokol Brno 1. The focus of the thesis is on analysis of the current situation, services and competition, research of customer satisfaction and opportunities in these areas. On the basis of the analyses and information gathered, a proposal to promote a gym, support sales in the form of loyalty shares and increase customer satisfaction is made so that Fitness ProGym is a dignified competitor in the sports market in Brno.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 596 záznamů.   začátekpředchozí303 - 312dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.