Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 596 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového mixu společnosti
Čížek, Tomáš ; Horák, Ondřej (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu podniku. Pro zjištění tohoto stavu je využito analýzy marketingového mixu a vnější a vnitřní analýzy podniku. Návrhová část bakalářské práce představuje řešení pro zvýšení prodeje, konkurenceschopnosti podniku a získání nových zákazníků.
Návrh komunikačního mixu pro zahradnickou firmu Ivo Řeřucha
Killich, Ondřej ; Novák, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je po analýze zlepšení komunikačního mixu v zahradnické firmě Ivo Řeřucha. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí s firmou a jejím okolím a praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě druhé části vede k navržení doporučení a změn komunikačního mixu, které zajistí rozšíření povědomí o jménu a službách firmy.
Komunikační mix ve společnosti GRIMALDI, SPOL. S R. O.
Lukáčová, Zuzana ; Grimová, Lenka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh zlepšení a rozšíření nástrojů komunikačního mixu společnosti, vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků společnosti Grimaldi spol. s r. o., jedná se o malou společnost, která se specializuje na výstavní expozice, interiéry, exteriéry, nábytek a grafické návrhy. Teoretická část, zaměřená na marketingové prostředí, komunikaci s veřejností, komunikační mix, je vypracovaná na základě dostupné literatury o marketingu, marketingové komunikaci a vztahy podniku s veřejností. Analytická část je zaměřena na aktuální situaci společnosti, vyhodnotí jednotlivé komunikační prostředky podniku, dále zahrnuje marketingový výzkum komunikace. Výsledky realizovaného výzkumu v návrhové části vedou k vlastním návrhům řešení a doporučení na zlepšení v současného stavu společnosti.
Návrh motivačního systému společnosti
Matuszná, Veronika ; Běťáková, Vendula (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza současného stavu motivačního systému ve vybrané společnosti a jeho následná optimalizace. Teoretická část pojednává o hodnocení, odměňování, motivaci zaměstnanců. Praktická část je zaměřena na zhodnocení motivačního systému společnosti To & Mi Vdf. spol s r.o. V poslední části jsou popsaná možná doporučení pro tvorbu nového motivačního systému.
Návrh marketingového mixu
Hradil, Martin ; Kandus, Bohumil (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení marketingového mixu podniku, který se zabývá poskytováním zahradnických služeb. Prostřednictvím návrhů marketingového mixu by se mělo zajistit podnikatelskému subjektu nové zákazníky.
Návrh na zlepšení pracovní motivace ve společnosti PLASTIKA a.s.
Jančová, Hana ; Jurková, Sylvie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zlepšení pracovní motivace ve společnosti Plastika a.s. Pomocí interních zdrojů a dotazníkového šetření je provedena analýza současného motivačního systému ve společnosti. Na základě výsledků tohoto šetření a identifikace zjištěných nedostatků, jsou navržena možná zlepšení stávajícího motivačního systému této společnosti.
Návrh komunikačního mixu společnosti GEODIS Brno
Křížová, Michaela ; Kalášek, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh komunikačního mixu geodetické společnosti GEODIS BRNO. V první části se zabývá teoretickými poznatky marketingu, komunikace a nástroji komunikačního mixu. Dále analyzuje současný stav ve společnosti a jeho nedostatky. V poslední části navrhuje a vyhodnocuje jeho přínos pro společnost.
Návrh na zlepšení motivačního systému společnosti
Sikorová, Anna ; Kaszperydesová, Pavlína (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na motivační systém ve výrobní společnosti Třinecké železárny, a.s. V první kapitole je popsána terminologie týkající se motivace a motivačního systému. V další kapitole je charakterizována společnost a její současný motivační systém zaměstnanců. Součástí této kapitoly je také analýza dotazníkového šetření. Na závěr práce jsou vypracovány návrhy na možná zlepšení motivačního systému vedoucí k vyšší spokojenosti zaměstnanců.
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie podniku
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem podniku PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. Zkoumá celkovou situaci na trhu s fotografickými službami, podnik samotný, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě těchto analýz navrhuje taková řešení, která by přispěla k získání nových zákazníků a celkovému zlepšení situace podniku. Následně je zhodnocena ekonomická situace podniku.
Marketingový mix vybraného hotelu
Brychta, Ladislav ; Pecková, Jarmila Hnidáková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současné situace vybraného hotelu, nacházejícího se uprostřed Masarykova okruhu v Brně. Na základě provedených analýz jsou stanoveny návrhy na zlepšení marketingového mixu hotelu. Při zpracování analýzy hotelu se vychází ze získaných teoretických poznatků. Podkladem pro zpracování návrhů na zlepšení marketingového mixu jsou poznatky, které jsou získané na základě uskutečněných analýz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 596 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.