Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
2D Game in Unity
Hrúz, Šimon ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
This thesis deals with a comprehensive investigation of procedural map generation methods adapted for game applications. It provides an in-depth analysis of various algorithms commonly used in solving this task in praxy. Through careful analysis, evaluation and strategic selection, an improved collection of generation techniques has been developed, with an optimal use of each of them. The main result of the work is a computer game, serving as a presentation of the research and a practical demonstration of its use in the practice.
Ritterkreuz: Action Game with Artificial Intelligence
Kubala, Jan ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to create an action game which apart from the expected mechanics also delivers historical information in an interesting way. The game contains one level, which tries to authentically depict the Jabłonków incident, which was a skirmish between a German saboteur unit and Polish garrison at the Czech-Polish border. It is a stealth tactical first person shooter, which focuses on improved player movement, artificial intelligence of the enemies and accurate depiction of the local area. Player’s movement is a custom physics based solution which provides additional functionality, like multiple levels of crouch, or dynamic scaling of obstacles. The enemy AI has a range of behaviors, which allow it to function in both calm and combat environment and just like the player, it uses weapons with ballistically simulated projectiles. To make the map as accurate as possible, real life scanned cloud point data was used, which was then processed to generate the terrain. There is also a section with documents and notes compiled from various testimonies, which should familiarize the player with the circumstances of this skirmish.
Hra v Unity s využitím genetických algoritmů
Bábek, Radomír ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na oblasti herního vývoje a genetických algoritmů. Popisuje návrh~a implementaci hry PlantEVO, ve které figurují speciální bojové rostliny. Úkolem hráče je pochopit fungování genetického algoritmu a využít ho co možná nejefektivněji při šlechtění svých roslin. Následně je síla jeho rostlin otestována v online soubojích proti ostatním hráčům. Souboje probíhají ve stylu tahové strategie. Hra využívá architekturu klient-server. Klien je naprogramován v herním enginu Unity, server využívá architekturu REST API.
Tool for Simultaneous Editing of Multiple Subtitle Files
Chmelo, Lukáš ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
The aim of this work is to create a multi-platform tool designed for simultaneous editing of subtitle files in several video versions. The application enables simultaneous creation and editing of subtitles for different variations of one video, which contains different cuts and inserted scenes, thus solving a significant challenge in editing subtitles. Key features of the app include spell checking and speech timing editing features. Another important focus of this project is user-friendliness and cross-platform compatibility, which ensures ease of use across common operating systems.
Realistická simulace komplexních materiálů
Toul, Matěj ; Milet, Tomáš (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je simulace a vykreslování komplexních materiálů ze skutečného světa, jakými jsou např. kapaliny, plyny, vosk atd. Tyto komplexní materiály jsou často označovány jako zúčastněná média. U této simulace je kladen důraz na fyzikální věrohodnost a zároveň výpočetní efektivitu. Implementace využívá metody sledování cest pro co nejrealističtější výsledky. V rámci této metody jsou světelné interakce řešeny pomocí BSSRDF a všechny výpočty jsou vysoce paralelizovány na GPU s pomocí rozhraní Vulkan. Za pomoci těchto postupů je možné věrně simulovat široké spektrum materiálů na základě jejich optických vlastností. Výsledný program je možné využít k věrohodné simulaci komplexního světelného přenosu, ať už pro vzdělávací či vědecké účely, nebo pro vizuální požitek.
Hra na motivy metroidvania s psychologickými prvky
Štípek, Jiří ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Inner Shadows je videohra, kde hlavní postava bojuje a postupně překonává své fobie, které zdánlivě ohrožují svět. Hra nabízí zážitek konfrontace s temnými stránkami psychiky a iluzemi. Hlavní postava postupně vyvíjí své dovednosti, což vede k odhalení hlubokého vlivu strachu na lidské vnímání. Inner Shadows zprostředkovává zážitek a reflexi nad vlastními fobiemi a jejich dopadem na realitu. Hra vytváří prostor pro konfrontaci s fobiemi, což umožňuje postupné překonávání strachů a získání dovedností pro jejich řešení. Cílem je prozkoumat potenciál videoher jako nástroje pro zpracování emocionálních problémů, zejména fobií, a jejich vliv na hráče. Výsledná videohra je vytvořená za pomoci herního vývojářského enginu Unity.
Labyrintová 2D hra
Čepelková, Kateřina ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci generátoru bludišť s využitím celulárních automatů a dalších algoritmů. Cílem je integrovat generátor do labyrintové hry s využitím technik vyhledávání cest a rozmístění nepřátel, konkrétně využitím rejection samplingu. Hra je implementovaná v herním enginu Godot. Navržená hra obsahuje bonusové herní předměty, unikátní nepřátelé s vlastní herní AI a úrovňový systém. Přínosem práce je univerzální generátor bludišť, který lze využít pro procedurální generaci obsahu i v jiných hrách a rozšíření možností tvorby herního obsahu.
Hra o přežití a průzkumu v Unity
Klaban, Tomáš ; Matýšek, Michal (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem hry o přežití v herním enginu Unity. Hra je implementována v top-down perspektivě a obsahuje mechaniky her o přežití ve formě souboje s nepřáteli, průzkumu prostředí a vylepšování hráčských atributů. Herní svět je plně procedurálně generován po jednotlivých segmentech pomocí Perlinova šumu s využitím vzorkovacího algoritmu Poisson disk sampling. V práci jsou prozkoumány různé způsoby procedurálního generování, mezi které patří šumy, celulární automaty a genetické algoritmy. V práci jsou obsaženy také teoretické poznatky o pseudonáhodných generátorech, umělé inteligenci a algoritmů pro hledání cesty.
2D Rogue-Like Game with Procedural Elements
Vodák, Jindřich ; Vlnas, Michal (oponent) ; Polášek, Tomáš (vedoucí práce)
This bachelor's thesis deals with the topic of rogue-like games and their development process. Firstly, it provides a comprehensive insight into the rogue-like genre and its specific mechanics and compares it with the RPG genre. Next, the game development process is examined, along with common business models of video games. The thesis presents certain commonly used approaches to procedural generation in games, such as noise or cellular automata. It also provides an overview of the topic of artificial intelligence in games. Two models commonly used in creating the artificial intelligence of non-player characters are described -- finite-state machines and behavior trees. The thesis also deals with pathfinding, which is also an important topic in the field of artificial intelligence in games. The thesis introduces the design of the game called Per Tenebras, explains certain decisions in the development process, and presents the implementation of the final product using the Unity game engine. The resulting game was also evaluated by users as a part of a user study.
Hra zaměřená na stavění
Moudrý, Daniel ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Obsahem této práce je návrh a implementace počítačové hry zaměřené na přežití a stavění v herním enginu Unity. Tomu předchází teoretické pasáže obsahující popis použitých principů, vzorů, metodik a softwarových architektur. Jedná se o běžné a dobře známé, nýbrž ne vždy využívané, osvědčené postupy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.