Název:
Analýza trhu poptávkových portálů a perspektivy jeho rozvoje
Překlad názvu:
Analysis of B2B demand portals market and perspective of its development
Autoři:
Němec, Pavel ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bureš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce analyzuje český trh elektronických tržišť. První část práce se věnuje zmapování celého trhu, dává si za cíl nalézt co nejvíce těchto tržišť. Každé tržiště je přehledně zpracováno s uvedením základních údajů. Ve druhé části je již provedeno srovnání tržišť dle předem stanovených metrik. Tato část práce pracuje hodně s tabulkami a grafy pro lepší přehlednost analyzovaných dat. Třetí a poslední část se zabývá odhadem stavu trhu do budoucna. Může nastat situace, že jedeno tržiště ovládne celý trh? Jaké technologie jsou na obzoru? Existují nějaké hrozby trhu? To jsou otázky, na které tato část přináší odpovědi.This paper analyzes Czech market of B2B e-marketplaces. First part is focused on mapping of the whole market, its main aim is to find as many of these marketplaces as possible. Every single e-marketplace is tabularly processed with mentioning of the basic data. Second part of the paper compares them on the basis of predefined metrics. This part is full of tables and diagrams for better lucidity of analyzed data. Third part discusses predictions for the future of the whole market. Is it possible, that one strong e-marketplace will emerge and conquer the whole market? What technologies are on the horizon? Are there any threats to this market? These are the questions that this part brings answers to.
Klíčová slova:
B2B tržiště; Elektronické obchodování; Elektronické tržiště; Poptávkový portál; B2B Marketplace; Electronic commerce; Elektronic marketplace
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13837