Název: Analýza marketingové komunikace značky Activia v České republice
Překlad názvu: Marketing communication analysis of brand Activia in Czech Republic
Autoři: Horká, Sabina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová komunikace; Osobní prodej; Podpora prodeje; Public relations; Přímý marketing; Reklama; Advertising; Direct Marketing; Marketing communication; Personal Selling; Public Relations; Sales promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13473

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-9443


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet