Název:
Trendy v oblasti podnikových CRM
Překlad názvu:
Trends in corporate CRM
Autoři:
Kaňka, Josef ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V bakalářské práci se zabývám systémy a nástroji pro podporu řízení vztahů se zákazníky. Popisuji různé prostředky CRM a jejich využití pro komunikaci, získání a udržení zákazníka. Práce ukazuje moderní metody, nadcházející trendy a jejich zhodnocení. Cílem práce je nabídnout nadhled na CRM nástroje dostupné na českém trhu, pro použití uvnitř společnosti i navenek. Po přečtení by měl čtenář vědět, jakým směrem CRM míří a jaké nástroje by mohl žádat při zavádění CRM do společnosti.In a bachelor thesis I deal with systems and tools to support of Customer Relationship Management. I describe the various means of CRM and their use for obtaining, maintaining and communicating with customers. The work shows the modern methods, upcoming trends and their evaluation. Aim of this work is to offer insight on CRM tools available on Czech market for use inside and outside of the company. After reading the reader should know what direction is CRM heading and what tools could ask for implementing in company.
Klíčová slova:
Call centrum; CRM; personalizace; Sociální CRM; Řízení vztahů se zákazníky; Call center; CRM; Customer relationship management; personalization; Social CRM
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29524