Název: Tvorba marketingové strategie ve firmě Sprint, s.r.o.
Překlad názvu: Creating Sprint spol. s r.o.’s Marketing Strategy
Autoři: Weisshäutel, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Olekšák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza makro okolí; analýza mikro okolí; intuitivní řízení; marketingová strategie; Rodinná firma; external environment analysis; Family business; internal environment analysis; intuitive driven business; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29759

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85149


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-09, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet