Název:
The search for ways of enhancement of knowledge base for teaching
Autoři:
Tichá, Marie Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: SEMT'11 - International Symposium, Elementary Maths Teaching, Praha (CZ), 2011-08-21 / 2011-08-26
Rok:
2011
Jazyk:
eng
Abstrakt: Poster shows a problem posing as a significant way to improving teachers' knowledge. The presentation focused on the division of fractions. The presentation displayed examples of common misconceptions and their probable cause.
Klíčová slova:
problem posing; teachers' competence; teachers' knowledge Číslo projektu: CEZ:AV0Z10190503 (CEP) Zdrojový dokument: SEMT 11 - International Symposium, Elementary Maths Teaching. Proceedings, ISBN 978-80-7290-509-6
Instituce: Matematický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný na vyžádání prostřednictvím repozitáře Akademie věd. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0203502