Název:
Mediální partnerství
Překlad názvu:
Medial partnership
Autoři:
Kalinová, Barbora ; Deus, Michal (vedoucí práce) ; Pittermann, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Abstrakt
Tato práce se věnuje mediálnímu partnerství, jako jedné z možných variant propagace divadelních subjektů.
Mým hlavním cílem bylo zmapovat český mediální trh a stručně charakterizovat, jaké typy médií na něm působí, jak k mediálnímu partnerství přistupují, jaká kritéria si stanovují pro různé formy partnerské spolupráce a jaký to má pro jednotlivé strany přínos.
Dále se zde zabývám problematikou samotného pojmu ?mediální partnerství? a absencí jeho právní úpravy. Média kategorizuji ze dvou hledisek: podle čtenosti / sledovanosti / poslechovosti / návštěvnosti a podle cílové skupiny, která hrají podstatnou roli při výběru mediálního partnera. Značná část práce je věnována konkrétním příkladům jednotlivých typů médií a jejich přístupu k partnerským spolupracím.
Práce Mediální partnerství by měla čtenářům přiblížit současnou praxi v médiích
a pomoci jim zorientovat se při hledání vhodného mediálního partnera.
Kromě informací o možnostech spolupráce zde mohou případně najít i inspiraci, jaké služby od potenciálního mediálního partnera mohou požadovat a co mu v rámci protiplnění nabídnout.Abstract
This bachelor thesis is dedicated to media partnership as one of the means of promotion of theatre subjects.
My main aim was to map the Czech media market and briefly outline types of media on the market, how the media approaches the media partnership, how they choose a form of media partnership and what gains the media partnership brings to both sides.
I also consider the issues relating to the term ?media partnership? and the lack of its legal form.
I have categorised the media in accordance with two aspects: 1) according to TV, radio and newspaper ratings/attendance and 2) according to a target group, which play a significant role when choosing a media partner. A considerable part of my thesis is focusing on particular examples of media types and their approach to media partnerships.
This thesis on Media partnership should outline the current practice for readers and advise them about the choice of suitable media partner. Besides information about the options of cooperation they could find an inspiration about what kind of services they can demand from the potentional media partner and what to offer in return.
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/5027