Název: Corporate social responsibility jako součást strategie malé firmy
Autoři: Linhartová, Zuzana ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Černá, Iva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem této práce bylo zmapování situace konceptu CSR se zaměřením na malý podnik. Stěžejní přínos pak spočívá především v aplikaci konkrétního návrhu CSR a jeho implementace do celkové podnikatelské strategie reprezentanta malých a středních podniků ? výzkumné agentury Market Vision, s.r.o.Jednotlivé kroky implementace CSR jsou navrženy z hlediska COSORE ? Balance ? Scorecard modelu, ve kterém se na tuto problematiku nahlíží ze čtyř základní perspektiv ? zainteresovaných stran, finanční, procesní a perspektivy učení a růstu. Zásadním bodem této části práce byla identifikace všech důležitých aktivit v podniku, které se týkají modelu CSR a pomocí dotazování se zjišťuje, kde se firma již realizuje a v jakém směru má stále rezervy pro naplnění hlavních myšlenek konceptu.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6930

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77188


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet