Original title: Corporate social responsibility jako součást strategie malé firmy
Authors: Linhartová, Zuzana ; Džbánková, Zuzana (advisor) ; Černá, Iva (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem této práce bylo zmapování situace konceptu CSR se zaměřením na malý podnik. Stěžejní přínos pak spočívá především v aplikaci konkrétního návrhu CSR a jeho implementace do celkové podnikatelské strategie reprezentanta malých a středních podniků ? výzkumné agentury Market Vision, s.r.o.Jednotlivé kroky implementace CSR jsou navrženy z hlediska COSORE ? Balance ? Scorecard modelu, ve kterém se na tuto problematiku nahlíží ze čtyř základní perspektiv ? zainteresovaných stran, finanční, procesní a perspektivy učení a růstu. Zásadním bodem této části práce byla identifikace všech důležitých aktivit v podniku, které se týkají modelu CSR a pomocí dotazování se zjišťuje, kde se firma již realizuje a v jakém směru má stále rezervy pro naplnění hlavních myšlenek konceptu.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6930

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77188


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share