Název:
Strategic marketing of telecom leaders in the world
Překlad názvu:
Strategický marketing světových telekomunikačních lídrů
Autoři:
Müller, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] This diploma thesis deals with the topic of the strategic marketing which is applied on the telecommunication market. A special focus is devoted to the new marketing environment (specifically to the new and modern marketing concepts, tools and channels). The reader can learn about world telecommunication leaders and their usage of the strategic marketing. A very interesting comparative analysis of those leaders is presented. All the results and assumptions are verified by own market research which studied the telecommunication value for the customer and the attitude of customers to the strategic marketing. A visionary future development of the strategic marketing is forecasted at the end.Tato diplomová práce se zabývá tématem strategického marketingu, který je aplikován na telekomunikační trh. Speciální zaměření je věnováno novému marketingovému prostředí (zvláště novým a moderním marketingovým konceptům, nástrojům a kanálům). Čtenář se může seznámit se světovými telekomunikačními lídry a jejich použitím strategického marketingu. Práce obsahuje velmi zajímavou komparativní analýzu těchto lídrů. Všechny výsledky a domněnky jsou prověřeny vlastním výzkumem trhu, který zjišťoval telekomunikační hodnotu pro zákazníka a postoj zákazníků ke strategickému marketingu. Vizionářský budoucí vývoj strategického marketingu je předpověděn na konci díla.
Klíčová slova:
Nové marketingové prostředí; Strategický marketing; Telekomunikace; New marketing environment; Strategic marketing; Telecommunications
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24824