Název:
Marketingová strategie pro značku Zlaté.
Překlad názvu:
Marketing strategy of brand Zlaté
Autoři:
Kučerová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Titlbachová, Klára (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce s názvem Marketingová strategie značky Zlaté je zhodnotit nově formulovanou marketingovou strategii značky a následně na základě vlastního dotazníkového šetření navrhnout budoucí aktivity, které tuto strategii posílí a upevní značku Zlaté na českém a slovenském trhu. Teoretická část se zabývá marketingem všeobecně, strategiemi, plánováním a aplikací marketingového plánu na jednotlivé složky marketingového mixu. Praktická část popisuje značku Zlaté jako takovou,její postavení v rámci firmy Kraft Foods, zhodnocení minulé značkové strategie, způsob tvorby nové marketingové strategie a její implementace z hlediska produktu a produktového portfolia, cenové a distribuční strategie a komunikačních prvků jako je reklama, podpora prodeje a PR. Vlastní dotazníkové šetření se zaměřuje na vnímání značky, způsob konzumace jednotlivých řad a sondu do preferencí spotřebitelů z hlediska návrhů nových produktů.Goal of the thesis Marketing strategy of brand Zlate is to evaluate newly formulated marketing strategy of the brand and after that on the basis of own questionaire to suggest future brand activities that will strenghten Zlaté brand on the Czech and Slovak markets. Theoretical part deals with marketing in general, strategies and planning and applicatin of marketing plan to individual parts of marketing mix. Practical part describes brand Zlate as such, its position in Kraft Foods, evaluation of past marketing strategy of the brand, way of creation of the new one and its implimentation to product and product portfolio, price and distribution strategy and communication as advertising, sales promotion and PR. Own questionaire looks into perception of the brand, its consumption and a short exploration into preferences of consumers as for suggestions of new products.
Klíčová slova:
Marketingová strategie; Marketingový mix; Zlaté; Marketing mix; Marketing strategy; Zlate
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24357