Název:
Uvedení produktu k léčbě oparů na trh
Překlad názvu:
New cold sore treatment launch
Autoři:
Nováková, Kateřina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Frischová, Veronika (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením produktové inovace společnosti Johnson & Johnson. Hlavním cílem práce je zhodnotit marketingovou kampaň značky COMPEED; při uvádění nového produktu na trh. Dále na základě výstupů z vlastního marketingového výzkumu a analýzy poskytnutých firemních dat zhodnotit vhodnost zvolené strategie, najít příčiny neúspěchu inovace a navrhnout doporučení pro dosažení stanovených cílů.This master's thesis is focused on evaluation of product innovation of Johnson & Johnson company. Main objective of this thesis is to analyse new product launch campaign of COMPEED brand. Furthermore, based on outputs from own marketing research and analyses of data provided, evaluate suitability of chosen marketing strategy, find reasons why innovation was not successful and propose recommendations to achieve set goals.
Klíčová slova:
inovativní marketing; launch; marketingový mix; nový produkt; strategie modrého oceánu; blue ocean strategy; lateral marketing; launch; marketing mix; new product
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25656