Název: Marketingový mix drum and bassového hudobneho vydavateľstva
Překlad názvu: The marketing mix of a drum and bass record label company
Autoři: Kolomijcová, Bianka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Alternativní; DnB; Drum and bass; Hudební vydavatelství; Mainsteram; Marketingový mix; Underground; Alternative; DnB; Drum and bass; Mainstream; Marketing mix; Record label; Underground

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23714

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75220


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet