Název:
Využití služeb sociálních sítí ve firmě
Překlad názvu:
Exploitation of social web sites by companies
Autoři:
Vondrášek, Petr ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá možnostmi využití služeb, které dnes nabízejí sociální sítě firmám. Cílem této práce tedy bylo seznámit se třemi dnes nejpopulárnějšími sociálními sítěmi, představit možnosti, které firmám nabízejí a uvést doporučení pro jejich správné využívání. Práce dále obsahuje v praktické části výsledky dotazníkového řízení. To bylo zaměřeno na zjištění toho, jak uživatelé sociálních sítí vnímají činnost firem na sociálních sítích. Dále se v této části nachází případové studie dvou odlišných firem, na kterých bych chtěl předvést, jak se sociální sítě správně využívají v praxi.This bachelor thesis discusses the possible utilizations of services offered by social networks to companies. The aim of the thesis is to get acquainted with the three most popular social networks, present services they offer to companies and make recommendations for its optimal usage. Furthermore, the thesis incorporates the outputs of the questionnaire, which has focused on social networks users' perception of corporate activities on social networks. Moreover, case studies of two particular firms are included in the applicative part of the thesis to illustrate the social networks' exploitation in practice.
Klíčová slova:
Facebook; komunikace; marketing; Myspace; Sociální síť; Twitter; comunication; Facebook; marketing; Myspace; Social network; Twitter
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27368