Název:
Prodej zájezdů přes Internet a jeho vliv na cestovní ruch
Překlad názvu:
Tour internet sale and its effect on the tourist industry
Autoři:
Štěmenko, Dmitrij ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce pojednává o změnách na trhu cestovního ruchu vzniklých v důsledku internetového prodeje zájezdů. V první kapitole práce shrnuje obecné informace o cestovním ruchu na území ČR. V druhé kapitole shrnuje informace o internetu a podnikání na internetu. Třetí kapitola popisuje aktuální problémy na trhu cestovního ruchu a předkládá možná řešení. Čtvrtá kapitola shrnuje informace o globálních distribučních systémech na trhu cestovního ruchu.The thesis deals with changes in the tourism market as a result of increase impact of internet sales of trips and related services. The first chapter summarizes the information about tourism in the Czech Republic. The second chapter summarizes information about the internet and making business through internet services. The third chapter describes the current challenges tourism market faces and presents possible solutions. The fourth chapter summarizes information about global distribution systems in the tourism market.
Klíčová slova:
cestovní agentura; cestovní kancelář; internet; turismus; zájezd; agent; internet; tourism; travel agency; trips
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25468