Název:
Vnímání značek studenty českých vysokých škol
Překlad názvu:
Perceived brand value among students of Czech universities
Autoři:
Benedikt, Jiří ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Vnímaná hodnota značky je tvořena její aktivní i pasivní znalostí,vnímanou kvalitou, zákaznickou věrností značce a dalšími složkami. Spolu s dalšími asociacemi a hodnocení jsou v této práci zkoumány čtyři české a čtyři zahraniční značky mezi studenty českých vysokých škol. Cílem je porovnat a zhodnoti výsledky značek z různých kategorií a najít jejich silné a slabé stránkyThe perceived brand value consists of brand's recall and recognition, perceived quality, customer loyalty to the brand and other factors. These factors, together with other associations and values are researched in this thesis on four Czech and four foreign brands among students of Czech universities. The aim is to compare and evaluate results of the research of brands in different branches of business and to find its strengths and weaknesses.
Klíčová slova:
brand management; marketing; vnímaná hodnota značky; značka; brand; brand management; brand value; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/11413