Název: Marketingový význam body image: Komparace vnímání body image v americkém a čínském kulturním prostředí na vybraném segmentu
Překlad názvu: Importance of Body Image Marketing: Comparison of Body Image Perception in American and Chinese cultural environment on selected segment
Autoři: Skokanová, Dagmar ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Souček, Zdeněk (oponent) ; Tomek, Gustav (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: body image; reklama; spotřební chování; advertisement; body image; consumer behavior

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27910

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73561


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet