Název:
Politický marketing v komunálních volbách 2010: případová studie Karviná
Překlad názvu:
Political marketing in the municipal elections 2010: The Case study Karvina
Autoři:
Křístková, Jana ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vymětal, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce zkoumá vliv politického marketingu na volební výsledky komunálních voleb v Karviné v roce 2010. V první části se soustřeďuje na teorii politického marketingu, následuje vymezení komunálních voleb dle zákona a historický přehled volebních výsledků komunálních voleb v Karviné od vzniku samostatné České republiky v závislosti na celostátní politické situaci. Závěrečná kapitola pak již analyzuje využité techniky politické propagace a témata kampaně.The thesis examines the influence of political marketing on the election results of municipal elections in Karvina in 2010. The first part focuses on the theory of political marketing. The next section defines municipal elections according to the law and presents the historic overview of the election results of local elections in Karviná since the foundation of Czech Republic, depending on the national political situation. The final chapter analyzes technics of political propagation and campaign themes.
Klíčová slova:
Komunální volby; Politický marketing; Předvolební kampaň; Campaign; Municipal elections; Political marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27886