Název:
Vybrané nástroje politického marketingu
Překlad názvu:
Selected instruments of political marketing
Autoři:
Pečmanová, Jana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce popise politickou kampaň před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2010. Zaměřuje se na strany, které přesáhly 5% hranici. Důraz je kladen na negativní kampaň.This thesis is focused on political marketing, especially negative campaign. It describes Parliamentary elections in the Czech republic in 2010 and instruments were used.
Klíčová slova:
negativní kampaň; politický marketing; volby; election; negative campaign; political company
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28917