Název:
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Autoři:
Zavaleta Moya, Henry Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] Zavaleta Moya, H. Marketing Communication in the Company Providing Gas-tronomic Services. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021 This bachelor thesis deals with the problematic situation faced by a Mexican restaurant located in Brno that has to grow and position itself in the market after a year of operations, by analyzing the usage of the marketing communication tools. The literature review chapter is an overview of these different tools with their categories and benefits depending on the situation that is needed for. The practical assessment is performed by a response of a sample of 86 customers of the restaurant providing by using a giveaway approach to drive them to fill in the mentioned survey. As well as the collaboration of one of the co-owners with an interview about the marketing communication tools used by the restaurant.Zavaleta Moya, H. Marketing Communication in the Company Providing Gas-tronomic Services. Bachelor thesis. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2021 Tato bakalářská práce se zabývá problematickou situací, v níž se nachází mexická restaurace se sídlem v centru Brna, která po roce provozu má za cíl růst a najít své místo na trhu. Tato situace je zkoumána za pomoci analýzy použití a správy marketingových a komunikačních nástrojů používaných restaurací. Literární rešerše obsahuje přehled těchto různých nástrojů včetně kategorizace a uvedení jednotlivých výhod v závislosti na situace, při kterých je potřeba jejich využití. Praktické zhodnocení bylo provedeno na základě vzorku 86 zákazníků res-taurace, kde jako motivace k vyplnění dotazníku posloužila nabídka dárkových poukazů. Zároveň bylo využito spolupráce s jedním ze spoluvlastníků restaurace formou rozhovoru o nástrojích marketingové komunikace používaných v restau-raci.
Klíčová slova:
advertising; gastronomical services; gastronomické služby; marketing communication tools; nástroje marketingové komunikace; promotion; propagace; reklama