Název:
Chování spotřebitele v místě prodeje
Autoři:
Drexler, Denis Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] DREXLER, Denis. Chování spotřebitele v místě prodeje. Brno, 2014. 159 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Martin Souček, Ph.D. Práce se zabývá spotřebitelským chováním a rozhodováním v místě prodeje. Spotřebitelské chování je zkoumáno při nákupu cukrovinek. Vlastní práce využívá metod dotazníkového šetření, focus groups, eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů. Z výsledků vlastní práce je sestaven model chování spotřebitele. Výsledky také poskytují doporučení přímo využitelná v praxi.DREXLER, Denis. Consumer behaviour at point of purchase. Brno, 2014. 159 p. Master thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor Ing. Martin Souček, Ph.D. This thesis deals with consumer behaviour and their decision making process at point of purchase. Consumer behaviour is researched within the process of buying confectionery. Methods of questionnaire, focus groups, eye-tracking and in-depth interviews have been used in the practical part. Based on results in the practical part, a model of consumer behaviour has been created. The thesis also suggests marketing recommendations which could be practically used.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; cukrovinky; eye-tracking; focus group; místo prodeje