Název:
Srovnání přímého prodeje na americkém a českém trhu
Autoři:
Chvátalová, Karolina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se věnuje analýze a komparaci situace přímého prodeje na americkém a českém trhu. Metoda přímého prodeje s rostoucí technologickou vyspělostí nabývá na významu a jak v USA, tak v České republice roste počet přímých prodejců i obrat jejich prodejů. Práce rovněž poukazuje na problémy spojené s tenkou hranicí mezi multilevel marketingem a ilegálními pyramidovými hrami. Práce rovněž obsahuje po jednom praktickém příkladu společnosti zabývající se přímým prodejem kosmetiky z amerického i z českého prostředí.
Klíčová slova:
direct marketing; multilevel marketing; pyramidové hry; přímý prodej; singlelevel marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7039