Název:
Chování spotřebitelů při organizaci svatby a marketingová doporučení pro subjekty působící v tomto odvětví
Autoři:
Velecká, Veronika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při organizaci a přípravách svatby. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které spotřebitele ovlivňují v jejich nákupním chování a popisuje jej. Soustředí se zejména na způsob hledání dodavatelů a nákupů, aby bylo možné doporučit subjektům v odvětví efektivní způsob propagace. Pro zjištění spotřebitelského chování bylo využito kvantitativní a kvalitativní analýzy -- dotazníkové šetření a řízené rozhovory. Velikost vzorku pro dotazníkové šetření byla 331 respondentů, 20 respondentů v rámci řízených rozhovorů. Na základě analýzy bude navrhnuto konkrétní marketingové doporučení firmám v odvětví včetně kalkulace.This diploma thesis deals with consumer behavior on the market with wedding, wedding planning in the Czech Republic. It focuses on identification of factors which influence consumers and describes this problem. Especially it focuses on ways of search suppliers and purchases. After that we can recommend an effective way of propagation. The main source for analysis of consumer behaviour was a questionnaire survey conducted on sample of 331 respondents. The quantitative survey was supplemented with in-depth interviews (n = 20). The survey results allowed to formulate recommendations on market with wedding and wedding planning.
Klíčová slova:
chování při nákupech online; chování spotřebitele; nákupní chování; organizace svatby; propagace ve svatebním odvětví; přípravy svatby; svatba