Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování spotřebitelů při organizaci svatby a marketingová doporučení pro subjekty působící v tomto odvětví
Velecká, Veronika
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při organizaci a přípravách svatby. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které spotřebitele ovlivňují v jejich nákupním chování a popisuje jej. Soustředí se zejména na způsob hledání dodavatelů a nákupů, aby bylo možné doporučit subjektům v odvětví efektivní způsob propagace. Pro zjištění spotřebitelského chování bylo využito kvantitativní a kvalitativní analýzy -- dotazníkové šetření a řízené rozhovory. Velikost vzorku pro dotazníkové šetření byla 331 respondentů, 20 respondentů v rámci řízených rozhovorů. Na základě analýzy bude navrhnuto konkrétní marketingové doporučení firmám v odvětví včetně kalkulace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.