Název:
Vnitropodniková komunikace ve vybrané firmě
Autoři:
Illíková, Markéta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá vnitropodnikovou komunikací ve vybrané firmě, konkrétně v Pekařství Illík, spol. s r.o. Hlavním cílem práce je zhodnocení efektivnosti vnitropodnikové komunikace v rámci vedení firmy i mezi zaměstnanci. Teoretická část se zaměřuje na základní termíny a pojmy spojené s interní komunikací ve firmě, které jsou v současnosti nejvíce řešeny. Praktická oblast mapuje charakteristiku firmy a její nastavenou komunikační strategii včetně typů konfliktních situací. Důležitou součástí je dotazníkové šetření, jehož záměrem je analýza informovanosti, spokojenosti a komunikačního propojení zaměstnanců v celém podniku. Na základě zjištěných výsledků byla navrhnuta opatření k efektivnější vnitropodnikové komunikaci.The Bachelor thesis deals with internal communication in the selected company, particularly in Pekařství Illík, spol. s r.o. The main objective of the thesis is to evaluate the effectiveness of internal communication in the company, in the framework of company management and among employees. The theoretical part is focused on basic terms and concepts related to internal communication in the company which is currently the most discussed topic. The practical part overviews characteristics of the company and its actual communication strategy, including types of conflict situations. Finally, the questionnaire aims to analyse the information, satisfaction and communication connection of employees across the enterprise. Its results helped to improve the effectiveness of internal communication.
Klíčová slova:
efektivnost; informovanost; komunikační strategie; vnitropodniková komunikace