Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza druhů biopotravin ve specializovaných prodejnách "Zdravé výživy" v Olomouckém kraji
Illíková, Markéta
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu druhů biopotravin ve specializovaných prodejnách Zdravé výživy v Olomouckém kraji. Teoretická část se zabývá pojmem biopotravina a ekologickým zemědělstvím. Je zde provedena analýza českého trhu s biopotravinami a porovnání cen biopotravin a potravin konvenčních. V praktické části je provedena analýza prodeje biopotravin ve specializovaných prodejnách zdravé výživy Olomouckého kraje za použití dvou dotazníků. Cílem prvního dotazníkového šetření zaměřeného na specializované prodejny zdravé výživy bylo zjistit, které biopotraviny jsou zastoupené v jejich nabídce, o které biopotraviny je největší zájem nebo jaké poskytují služby v souvislosti s prodejem biopotravin. Druhé dotazníkové šetření bylo zaměřené na spotřebitele biopotravin, jehož cílem bylo zjistit, jak často biopotraviny nakupují, důvody, proč biopotraviny nakupují, nejčastěji nakupované druhy nebo jak jsou s nabízeným zbožím v jejich okolí spokojeni.
Posouzení ekonomické výkonnosti podniku ve vztahu k jeho lokalizaci
Illíková, Markéta
Diplomová práce se zabývá posouzením ekonomické výkonnosti podniku ve vztahu k jeho lokalizaci. Hlavním cílem práce je zhodnocení vlivu lokalizace a působení regionálních podmínek na ekonomickou výkonnost a pozici středně velkého podniku. Teoretická část se zaměřuje na pojmy spojené s regionem, regionální politikou a popisuje nejpoužívanější metody strategické a finanční analýzy. V rámci praktického řešení je provedena strategická analýza vnějšího prostředí a finanční analýza včetně mezipodnikové komparace s konkurenčními firmami. Na základě zhodnocení vnějšího a vnitřního prostředí jsou formulovány návrhy na upevnění a zlepšení finanční pozice podniku v regionu.
Vnitropodniková komunikace ve vybrané firmě
Illíková, Markéta
Bakalářská práce se zabývá vnitropodnikovou komunikací ve vybrané firmě, konkrétně v Pekařství Illík, spol. s r.o. Hlavním cílem práce je zhodnocení efektivnosti vnitropodnikové komunikace v rámci vedení firmy i mezi zaměstnanci. Teoretická část se zaměřuje na základní termíny a pojmy spojené s interní komunikací ve firmě, které jsou v současnosti nejvíce řešeny. Praktická oblast mapuje charakteristiku firmy a její nastavenou komunikační strategii včetně typů konfliktních situací. Důležitou součástí je dotazníkové šetření, jehož záměrem je analýza informovanosti, spokojenosti a komunikačního propojení zaměstnanců v celém podniku. Na základě zjištěných výsledků byla navrhnuta opatření k efektivnější vnitropodnikové komunikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.