Název:
Zvyšování efektivity propagace komerčních služeb ICV MENDELU pomocí technik online marketingu
Autoři:
Bukovský, Tomáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na zefektivnění propagace komerčních vzdělá-vacích služeb, poskytovaných Institutem celoživotního vzdělávání. Má být podkla-dem pro nové formy propagace a má usnadnit realizaci kampaní výkonnostního marketingu pracovníkům ICV. V práci jsou konkrétní metody online marketingu zkalkulovány, aby byl zřejmý jejich finanční přínos a jejich efektivita.The bachelor thesis is focused on making efficiency of advertising commercial ser-vices offered by Institute of Lifelong Learning, higher. It should be a material for new ways of advertising and it should make performance-based advertising easier. In this thesis are calculated the ways of advertisement. So, there is available the real financial benefit and efficiency, in this thesis.
Klíčová slova:
affiliate marketing; marketing na sociálních sítích; online marketing; PPC kampaně; propagace vzdělávacích služeb; výkonnostní marketing