Název: Procedurální generování úrovní pro stealth hru v reálném čase
Překlad názvu: Procedural generation of levels for a realtime stealth game
Autoři: Sedlák, Filip ; Černý, Vojtěch (vedoucí práce) ; Pilát, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: procedural content generation|level design|computer game|stealth game; procedurální generování obsahu|návrh úrovní|počítačové hry|stealth hry

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/190711

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-622348


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet