Název: Marketingová komunikace jako faktor ovlivňující nákup volně prodejných léků na Slovensku a v Česku
Překlad názvu: Marketing communication as a factor influencing the purchase of OTC medicines in Slovakia and the Czech Republic
Autoři: Mihálová, Petronella ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: farmácia; marketingová komunikácia; sociálne médiá; spotrebiteľské správanie; voľnopredajné lieky; consumer behavior; marketing communication; over-the-counter medicines; pharmacy; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191674

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621958


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet