Název: Využití a porovnání vybraných aktivizujících výukových metod prostřednictvím postojového dotazníku na SŠ
Překlad názvu: Use and Comparison of Selected Activating Teaching Methods by Attitude Questionnaire at the High School
Autoři: Chvojová, Valerie
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aktivizující metody; postojový dotazník; střední škola; vnitřní motivace; activating teaching methods; attitude questionnaire; high school; inner motivation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/189963

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-620707


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-30, naposledy upraven 2024-12-07.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet