Název:
PR v komunikaci stavebního podniku
Překlad názvu:
PR in the communication of a construction company
Autoři:
Mešinová, Martina ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [slo][eng]
Táto bakalárska práca sa venuje analýze využitia marketingu a PR v komunikácií stavebného podniku so zákazníkmi. V teoretickej časti sú definované základné marketingové pojmy, výskumy a stavebný trh. V praktickej časti je realizovaný marketingový výskum pomocou dotazníkového šetrenia stavebných firiem pôsobiacich v Českej a Slovenskej republike. Tieto firmy som sú rozdelené do 4 segmentov stavebného trhu. Ďalej je uvedený rozhovor so stavebnou firmou TH STAV s.r.o. Výsledky výskumov sú vyhodnotené a porovnané. Následne je v práci uvedený návrh odporúčaní na zlepšenie súčasného stavu stavebných firiem na trhu pomocou marketingových nástrojov a ich prípadné využitie v budúcnosti.
This bachelor thesis explores the use of marketing and PR in the communication of a construction company with its customers. The theoretical section defines basis marketing terms, research, and the construction market. The practical section conducts marketing research through surveys among construction firms operating in the Czech and Slovak Republics, segmented into four market segments. Additionally, an interview with the construction company TH STAV s.r.o. is included. Research results are evaluated and compared. The thesis concludes with recommendations for improving the current situation of construction companies in the market using marketing tools and their potential future applications.
Klíčová slova:
construction company; construction market; marketing; marketing communication; marketing mix; marketing research; public relations
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/247885