Název:
Návrh změn marketingové komunikace společnosti
Překlad názvu:
Proposal for Changes to the Marketing Communication of a Company
Autoři:
Pavelková, Simona ; Škoda, Vojtěch (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce pojednává o marketingové komunikaci vybraného podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část se zabývá teoretickými východisky, které popisují důležité pojmy, druhá část zahrnuje analýzau problému a současné situace a jako poslední je vypracována návrhová část, kde jsou vytvořeny návrhy na doplnění, úpravu či změny marketingové komunikace podniku, při jejímž zpracování se vycházelo ze zjištěných poznatků analýzy současné situace.
The master´s thesis deals with the marketing communication of the selected company. The work is divided into three parts. The first part deals with the theoretical starting points that describe important terms, the second part includes the analysis of the problem and the current situation, and finally the design part is drawn up, where proposals are made to supplement, modify or change the company's marketing communication, the processing of which was based on the findings analysis of the current situation.
Klíčová slova:
marketing; marketing služeb; marketingová komunikace; propagace; marketing; marketing communication; marketing service; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246265