Název:
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposal to improve the marketing mix of the company
Autoři:
Stašiniak, Šimon ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalárska práca sa zaoberá návrhmi pre zdokonalenie marketingového mixu stavebnej spoločnosti UNA – Rodinné domy s.r.o. V celej bakalárskej práci som postupoval podľa teoretických východísk práce, ktoré sa nachádzajú v teoretickej časti. Následne som vykonal analýzu marketingového mixu a marketingového prostredia stavebnej spoločnosti UNA – Rodinné domy s.r.o. Na základe výstupov z analýzy aktuálneho stavu som podal návrhy na zdokonalenie marketingového mixu.
The bachelor thesis deals with proposals for improving the marketing mix of the construction company UNA – Rodinné domy s.r.o. In the entire bachelor's thesis, I proceeded according to the theoretical basis of the work, which can be found in the theoretical part. Subsequently, I performed an analysis of the marketing mix and marketing environment of the construction company UNA- Rodinné domy s.r.o. Based on the results of the analysis of the current situation, I submitted proposals for improving the marketing mix.
Klíčová slova:
5F; distribúcia; Marketing; marketingový mix; propagácia; služba; stavebná spoločnosť; SWOT.; 5F; construction company; distribution; Marketing; marketing mix; propagation; service; SWOT.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212859