Original title: Využití influencerů v destinačním marketingu
Translated title: Influencers in destination marketing
Authors: BURIÁNKOVÁ, Anna
Document type: Bachelor's theses
Year: 2024
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: destination; influencer; marketing communication; marketing strategy; structured interviews; destinace; influencer; marketingová komunikace; marketingová strategie; strukturované rozhovory
Citation: BURIÁNKOVÁ, Anna. Využití influencerů v destinačním marketingu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/70687

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-614572


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2024-05-25, last modified 2024-08-29


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share