Název: Využití influencerů v destinačním marketingu
Překlad názvu: Influencers in destination marketing
Autoři: BURIÁNKOVÁ, Anna
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: destinace; influencer; marketingová komunikace; marketingová strategie; strukturované rozhovory; destination; influencer; marketing communication; marketing strategy; structured interviews
Citace: BURIÁNKOVÁ, Anna. Využití influencerů v destinačním marketingu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/70687

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-614572


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-05-25, naposledy upraven 2024-05-25.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet