Název: Analýza spokojenosti klientů s internetovým bankovnictvím různých bank a porovnání implementovaných funkcí
Překlad názvu: Analysis of Satisfaction of Clients of Several Banks with their Internet Banking and Comparison of the Implemented Functions
Autoři: NOVÁKOVÁ, Aneta
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; internetové bankovnictví; smartbanking; spokojenost klientů; client satisfaction; internet banking; questionnaire; smartbanking
Citace: NOVÁKOVÁ, Aneta. Analýza spokojenosti klientů s internetovým bankovnictvím různých bank a porovnání implementovaných funkcí. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/67661

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-614509


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-05-25, naposledy upraven 2024-05-25.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet