Název: Otázka vlivu barev na spotřebitelské chování v kontextu jejich percepce a symboliky
Překlad názvu: The question of the influence of colors on consumer behavior in the context of their perception and symbolism
Autoři: Jelen, Vojtěch ; Hájek, Václav (vedoucí práce) ; Řehořová, Irena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Klíčová slova: asociace barev; barevné působení; barvy; marketing; percepce; symbolika barev; vztah barev; colour association; colour effect; colour relationships; colour symbolism; colours; marketing; perception

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/188964

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-614244

 Záznam vytvořen dne 2024-04-27, naposledy upraven 2024-04-27.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet