Název: Využití Vertex a Pixel shaderu pro 3D zobrazení travnatého porostu
Překlad názvu: Vertex and Pixel Shaders for 3D Visualization of grass
Autoři: Dokoupil, Martin ; Chudý, Peter (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: graf scény; pixel; Porost; shader; stéblo; tráva; vertex; úroveň detailů; blade; Grass; level of detail; pixel; scene graph; shader; vertex

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55600

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-612619


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet