Název: Marketingový mix konkrétní společnosti
Překlad názvu: Marketing Mix of a Specific Company
Autoři: Vidlička, Václav ; Hegrová, Veronika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza marketingového mixu společnosti; financování koupě hypotékou; marketingová kampaň; marketingový kvalitativní výzkum; marketingový mix společnosti; nákup nemovitosti; company marketing mix; marketing campaign; marketing mix company analysis; marketing qualitative research; mortgage financing; property purchase

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205116

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-612373


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet