Název:
Spokojenost zákazníků
Překlad názvu:
Customer Satisfaction
Autoři:
Ondráček, Leon ; Weiterová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků vybrané společnosti. K tomuto účelu je využito analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, SWOT analýzy, dotazníkového šetření, shlukové analýzy a matice spokojenost-důležitost. Práce je rozdělena do tří části. První část se zabývá představením těchto a dalších teoretických východisek. Po ní následuje analýza současné situace společnosti a vlastní průzkum. Třetí část se na základě zjištění vycházejících z analytické části věnuje konkrétním návrhům, které by měli vést ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků.
The master’s thesis focuses on customer satisfaction of the chosen company. Analysis of the internal and external environment of the company, SWOT analysis, questionnaire, cluster analysis and importance-satisfaction analysis are used to achieve this goal. The thesis is divided into three parts. The first part is concerned with presenting these and other theoretical basics. After it comes the analysis of the current situation and market research. Possible solutions based on the findings from the analytical part of the thesis, which should improve the overall customer satisfaction, are presented at the end of the thesis.
Klíčová slova:
dotazník; marketingový mix; marketingový průzkum; PEST analýza; spokojenost zákazníků; SWOT analýza; customer satisfaction; marketing mix; marketing research; PEST analysis; questionnaire; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197453