Název:
Marketingový mix vybraného hotelu
Překlad názvu:
Marketing |Mix of Selected Hotel
Autoři:
Brychta, Ladislav ; Pecková, Jarmila Hnidáková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současné situace vybraného hotelu, nacházejícího se uprostřed Masarykova okruhu v Brně. Na základě provedených analýz jsou stanoveny návrhy na zlepšení marketingového mixu hotelu. Při zpracování analýzy hotelu se vychází ze získaných teoretických poznatků. Podkladem pro zpracování návrhů na zlepšení marketingového mixu jsou poznatky, které jsou získané na základě uskutečněných analýz.
This bachelor thesis focuses on the analysis of the current situation of the chosen hotel located in the middle of Masaryk Circuit in Brno. On the basis of analyzes, are set proposals for improving of hotel´s marketing mix. The analysis of the hotel is based on acquired theoretical knowledge. The basis for proposals of the improvement of the marketing mix is the knowledge which is gained on the basis of the analyzes.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketingové prostředí; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza; marketing environment; marketing mix; place; price; product; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82774