Název: Marketingový mix společnosti "Purlive s.r.o."
Překlad názvu: Marketing Mix of Company "Purlive s.r.o."
Autoři: Padrta, Lukáš ; Kuchař, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P (produkt; cena; distribuce a propagace); komunikační mix; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; podnikový proces; SWOT analýza; 4P (product; bussines process; communication mix; Marketing; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; place and promotion); price; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61223

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-607664


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet