Název:
Návrh doplnění/změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Proposal to add/ change of the Marketing Communications of a Selected Company
Autoři:
Pospíšilová, Julie ; Procházka, Jiří (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá doplněním/změnou marketingové komunikace konkrétní společnosti. Jedná se o nově otevřenou kavárnu a fit studio OMNI v Medlánkách. Teoretická část se zabývá obecnými pojmy marketingové komunikace a komunikačního mixu. V analytické části se seznámíme se společností OMNI, analyzujeme její marketingové prostředí a současný marketingový mix. Výsledkem práce je pak návrh na zlepšení marketingové komunikace v oblasti poskytujících služeb.
The master thesis is dealing to add/chase of the marketing communications of a selected company. This is a new opened cafe and fit studio OMNI in Medlánky. The theoretical part deal general terms of marketing communication and communication mix. In the analytical part introduces the company OMNI, analyze its marketing enviroment and its current communication mix. The reset is a proposal to improve the marketing communication in the area of service provision.
Klíčová slova:
komunikace; Marketing; marketingový mix; propagace; služba; communication; Marketing; marketing mix; promotion; service
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178061