Název:
Marketingová strategie pro společnost TOP servis spol. s r.o
Překlad názvu:
Marketing Strategy for Company TOP servis spol. s r.o
Autoři:
Remiš, Ivo ; Kuchař, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá změnou marketingové strategie podniku TOP servis spol. s r.o. pomocí obsahového marketingu. V práci je popsána realizace obsahového marketingu, uvedeny jsou také finanční částky za publikace obsahu. Na závěr jsou zmíněny výhody a nevýhody obsahového marketingu aplikované na tuto konkrétní firmu.
This master´s thesis focuses on the changes of marketing strategy for the company TOP servis s r. o. by using content marketing. The work describes realization of content marketing and there are also included amounts of money for publication of content. At the end there are discussed advantages and disadvantages of content marketing applied on this company.
Klíčová slova:
analýza konkurence; finanční analýza; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; obsahový marketing; SWOT analýza; competitor analysis; content marketing; financial analysis; Marketing; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39939